Blog

Hoe we bij Kijzer sneller dan gemiddeld jouw project kunnen opleveren

Benieuwd hoe snel je renovatieproject wordt opgeleverd wanneer je Kijzer inschakelt? Wij zijn graag transparant en vertellen onze tijdspannes. Spoiler alert: we leveren sneller op dan gemiddeld, en dat zonder aan kwaliteit in te boeten! In deze blog lees je hoe dat kan.

Het eerste contact

Stuur je ons een aanvraag of offerte? Dan nemen wij tijdens de werkweek binnen de 24 uur telefonisch contact met je op. Via dat gesprek leggen we een eerste afspraak vast. Binnen de 1 à 2 weken komt onze bouwadviseur naar je toe en meet hij alles op. Nadat hij is langsgeweest, krijg je na een afgesproken moment een offerte in je mailbox.

Offerte getekend?

Zodra jij de offerte hebt goedgekeurd, gaan wij verder aan de slag met jouw dossier. Elk dossier krijgt de nodige aandacht, want niet ieder dak of elke gevel is hetzelfde. Daarom streven we ernaar om jouw renovatieproject, onder voorbehoud van de aard, na gemiddeld 8 tot 16 weken aan te vangen.

Na gemiddeld 10  tot 12 weken plannen we een laatste technisch werfbezoek in met de werfleider en de ploegbaas. Tijdens dit bezoek bepalen zij in samenspraak met jou verschillende zaken:

  • We zorgen ervoor dat jij duidelijk weet wat je mag verwachten tijdens je renovatiewerken.
  • In samenspraak wordt er een planning gemaakt die ook afhankelijk is van de vergunningen in jouw gemeente.
  • We bepalen de duur van de werken: dit kan gaan van 3 dagen tot 3 weken, afhankelijk van de grootte van je renovatieproject

Tijdens de werken volgt de werfleider alles nauwgezet op en na de werken leveren we de werken met je op.

Goed om te weten: stel dat een van onze ploegen in jouw regio eerder klaar is met een vorig project, nemen we contact op met jou en kan de ploeg eerder starten aan jouw renovatiewerken. En geloof ons: dat is geen uitzondering! Wij kijken altijd naar de beste oplossing voor onze klant.

Na de werken

Is de oplevering gebeurd? Dan ronden we ook de administratie rond je dossier af. We gaan hierna aan de slag met jouw premiedossier en komen – als je dat wenst – op premiebezoek. Je ontvangt namelijk digitaal jouw documenten en we plannen hierna een premiebezoek in: we vragen samen met jou de Mijn Verbouwpremie aan. En dan zit ons werk erop!

Hoe garanderen we onze snelheid?

Na het lezen van bovenstaande termijnen, lijkt het misschien dat je lang moet wachten, maar het tegendeel is waar! Wij zijn gewoon heel transparant en leveren zelfs sneller op dan gemiddeld. Maar hoe komt dat?

  • Wij werken aan één stuk door, zolang het weer het toelaat.
  • Wij hebben ploegen in heel Vlaanderen. Hierdoor kunnen we snel schakelen en hen snel inzetten.
  • We hebben goed contact met onze leveranciers waardoor het materiaal doorgaans tijdig wordt geleverd.
  • Onze administratie kan snel schakelen met bijvoorbeeld het aanvragen van een parkeerverbod, afhankelijk van de termijnen bij de gemeente.

Zelf ervaren hoe snel we opleveren?

Heb je zelf nood aan een nieuw dak of nieuwe gevel? Contacteer ons gerust! Dan laten wij je weten hoe snel we kunnen beginnen. Of vraag meteen een offerte aan, dan weet je meteen wat het kostenplaatje is.

Disclaimer: elke werf verdient de nodige zorg. Daarom kunnen we niet voor elke werf dezelfde doorlooptermijnen garanderen. Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van externe partijen die onze planning kunnen beïnvloeden, denk maar aan de gemeente, steden, Agentschap wegen en Verkeer, toeleveranciers. Ook het weer heeft steeds gevolgen voor onze planning.

Voor de meest actuele doorlooptermijn van jouw renovatieproject, kan je je richten tot Kijzer.

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van onze acties en geen informatie missen? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief.

© 2024 - Kijzer | Privacy Policy | Cookie
Webdesign Webit